fbpx

Veelgestelde vragen

Bark To Impress

Q: Kan ik mijn pakket ook afhalen?
A: Een pakket afhalen is in overleg mogelijk. Mail van te voren naar info@barktoimpress.nl

Q: Ik heb een vraag en/ of suggestie, waar kan ik deze naar toe sturen?
A: Je kan deze mailen naar Info@barktoimpress.nl

Q: Waar kan ik met mijn klachten terecht?
A: Neem contact op met info@barktoimpress.nl en wij gaan kijken wat wij voor je kunnen betekenen zodat er een passende oplossing voor wordt gezocht.

Q: Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
A: Het retourneren van de order is op kosten koper, hierdoor zorgen wij ervoor dat er goed nagedacht wordt voordat er een bestelling wordt geplaatst. Omdat wij erg begaan zijn met het milieu willen wij de CO2 uitstoot zo laag mogelijk houden en hebben wij de keuze gemaakt om retourneren op eigen kosten te maken. Meet daarom altijd de maten van te voren voor dat u een product bestelt.

Ga naar : https://retour.shops-united.nl/Barktoimpress

en vul hier jouw track en trace nummer en postcode van het afleveradres in, en vervolg de verdere stappen. Via iDeal kan je de betaling bevestigen, en zelf het retourlabel uitprinten. Lever het pakket binnen 5 dagen in op het door jou geselecteerde buurt of servicepunt. Gebruik hier dezelfde verpakking waarmee de producten zijn verstuurd.

Q: Wat is het retouradres? 
A: Producten mogen ook geretourneerd of geruild worden op afspraak dus neem hiervoor eerst contact op via de email info@barktoimpress.nl

Bark To Impress
De Hoppen 59
8604 CN Sneek

Q: Ik heb geen bevestigings email ontvangen? 
A: Het is mogelijk dat deze email bij je spambox terecht is gekomen, is dat ook niet het geval neem dan contact op met info@barktoimpress.nl

Q: Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen, wat nu?
A: Defect of onjuiste product ontvangen?
Onze excuses hiervoor, neem zo snel mogelijk contact met ons op door een email te sturen naar info@barktoimpress.nl en wij gaan zo snel mogelijk aan de slag om dit voor jouw op te lossen.

Q: Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?
A: Bij de betalingspagina is er een optie om de kortingscode toe te voegen.

Q: Hoe werkt een pre-order?
A: De producten zijn te koop via pre-order. Wanneer je een product bestelt, wordt er persoonlijk contact met je opgenomen via de e-mail. Houdt rekening met verzending tussen de 5/10 werkdagen, wij doen ons best om je zo snel mogelijk te laten genieten van het bestelde product. Het kan voorkomen dat het product WEL op voorraad is. Dit wordt dan per e-mail besproken. De verzendtijd is dan 2/3 werkdagen. Mocht je hier zelf nog vragen over hebben? Neem dan met ons contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar : info@barktoimpress.nl

Nieuwsbrief

Q: Hoe kan ik mij aanmelden op de nieuwsbrief?
A: Rechts onder in de pagina staat een contactformulier waarmee jij je kunt aanmelden voor de nieuwsbrief.

Q: Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?
A: Onder elke nieuwsbrief die verzonden wordt staat een linkje waarmee je kunt afmelden; wanneer je hierop drukt wordt je doorgelinkt naar onze website die bevestigt dat jij geen nieuwsbrieven meer zult ontvangen.

Verzending en levering

Q: Hoe wordt mijn pakketje bezorgd?
A: Je hebt de keuze uit DHL of Homerr.

Q: Wat is de levertijd
A: Wij houden een levertijd van 2/3 werkdagen aan.

Q: Waar is mijn bestelling nu?
A: Na de bestelling ontvang je een email met hierin een track en trace code. Via deze code kan jezelf traceren waar jouw pakket is.

Q: Welke dagen wordt mijn Homerr pakketje bezorgd?
A: Pakketten van Homerr kunnen alleen afgehaald worden bij een buurtpunt of servicepunt van Homerr. Verzendtijd bedraagt 3/5 werkdagen. Homerr levert alleen de pakketten aan op dinsdag & donderdag.

Q: Verzenden jullie ook naar België?
A: Ja

Q: Wat zijn de verzendkosten?
A: Brievenbus pakket DHL: €3.99
     Pakket DHL €5.50
     Pakket DHL Servicepoint €5.00
     Homerr €4.99

België :
Brievenbus pakket – DHL €8.50
Pakket – DHL €9.99

Betalen

Q: Hoe kan ik betalen?
A: Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden aan zoals:
– IDEAL
– KLARNA achteraf betalen  €1.00
– Creditcard 

En voor de Belgische klanten :
Bankcontact
Belfius betaalknop

Producten

Q: Hoe onderhoud ik de producten?
A:  In de omschrijving per product staat omschreven hoe je het beste het product kan onderhouden.

Q: Hoe en waar moet ik de maat van mijn hond meten?
A: Voor een halsband en/ of bandana meet je de nekmaat, d.m.v. rondom de nek te meten. Voor een harnas meet je de nekmaat en de maat rondom het borstgedeelte, en meet dan de breedste gedeelte vlak achter de voorpoten